Poniższy, wypełniony formularz jest przyjmowany przez Zarządcę Nieruchomości / Obsługę techniczną najpóźniej 24h przed planowanym rozpoczęciem prac / wizji lokalnej. Dla usuwania awarii zgłoszenie na 2 godziny przed przyjazdem ekipy.
Wszelkie prace / naprawy / wizje lokalne mogą być prowadzone tylko na powierzchni wskazanego Najemcy / Pomieszczenia teletechnicznego / Trasy kablowej lub miejsc wskazanych w opisie.
Po zakończeniu prac / napraw / wizji należy zgłosić ten fakt pracownikowi WSFM (w godz. 07:00 - 18:00) lub ochronie (w godz. 18:00 - 07:00).
Wykonawca i jego pracownicy zawiadomią ochronę / monitoring o swojej obecności - ochrona lub pracownik WSFM dopuszcza do prac / wizji lokalnej / napraw wyłącznie po otrzymaniu mailowego zatwierdzenia od upoważnionych osób (administrator lub obsługa techniczna).
Zamknięcie pomieszczeń oraz zakończenie prac / wizji lokalnej / napraw może nastąpić jedynie pod nadzorem ochrony!
Prace głośne i nocne mogą być wykonywane w godzinach: Budynek B1 – B7 w godz. 18.00 – 7.00
Korzystanie z windy dla transportu jest możliwe: Budynek B1 – B7 w godz. 18.00 – 7.00
Podczas korzystania z windy należy zabezpieczyć do niej ścieżkę transportową!
Kierownik ekipy winien mieć wydrukowaną kopię awizacji, a wszyscy pracownicy dowód osobisty!
Koszt naprawy za wyrządzone szkody ponosi wykonawca.
W przypadku stwierdzenia szkód pracownik WSFM / ochrona sporządza protokół szkód na otrzymanym dokumencie.
Awizacja prac / wizji lokalnej / awarii (telekomunikacja)